VZÁJOMNÁ SPOLUPRÁCA = PERFEKTNE VYLADENÝ PROCES
Prečo my?
- K vašim financiám pristupujeme ako k našim vlastným investíciám.
- Máme vlastný nenapodobiteľný štýl.
- Ponúkame pestrý výber produktov, ktoré ľuďom chutia.
- Kladieme dôraz na vývoj a kvalitu.
- Sme silná európska značka.
- Sme rodinná spoločnosť.
|
Čo ponúkame?
- Prácu, ktorá vás bude baviť.
- Dlhodobý príjem a zhodnotenie vašej investície.
- Osobný rozvoj a realizáciu.
- Vytvorenie vlastného tímu.
- Podieľanie sa na vývoji značky.
- Možnosť rodinného biznisu.
- Transparentnosť nákupných cien.
|
Čo potrebujeme od Vás?
- Ochotu denne sa podieľať na chode vašej reštaurácie.
- Absolvovanie školenia.*
- Skúsenosti v oblasti riadenia zamestnancov.
- Záujem na vlastnom raste.
- Minimálne 100 000 eur vlastných prostriedkov.
- Ideálne aj skúsenosť s gastro prevádzkou.
|
*Školenie, čiže adaptáciu, musí absolvovať bez býnimky každý franšízista a každý zamestnanec, ktorý sa podieľa na prevádzke konceptu BB. Doba školenia závisí od druhu vykonávanej pozície.
SO VŠETKÝM VÁM POMÔŽEME
Hlavnou pracovnou náplňou franšízora (teda nás) je poskytovať franšizantovi (teda vám) know-how našej značky a priebežne ho aktualizovať. Za túto asistenciu platíte franšízový poplatok a poplatok za správu konceptu. Zároveň sa vám snažíme pravidelne pomáhať aj v iných oblastiach.
Pred otvorením prevádzky:
- Vyhľadanie vhodnej lokality.
- Architektonická štúdia a projekt prevádzky.
- Výstavba a vybavenie prevádzky na kľúč.
- Nábor a vyškolenie celého personálu, vrátane vás, v rámci ktorého vás zasvätíme do jednotlivých procesov BB (prevádzka, kvalita, marketing, financie, personalistika, kontrola reštaurácií, vernostný systém, softvér).
- Financovanie prevádzky, vrátane odporúčanej bankovej inštitúcie (je možné riešiť aj po vlastnej osi).
|
Po otvorení prevádzky:
- Zabezpečenie dodávky surovín, obalov a ostatných materiálov (najmä marketingových), vrátane technológie a logistiky.
- Podpora area manažéra.
- Nastavenie marketingovej stratégie a pomoc pri lokálnom marketingu.
- Kontrolné systémy prevádzky.
- Kompletné softvérové vybavenie - pokladničný systém, sklady, objednáky, personalista.
- Hodnotenie vašej výkonnosti a hľadanie optimálneho riešenia.
- Vývoj a dodržiavanie štandardov značky.
|
Krok po kroku k vašej vysnívanej reštaurácii
Spoznajte, ako prebieha proces budovania vašej prvej reštaurácie.
- Prvým krokom je vyplnenie kontaktného formuláru nižšie. Najneskôr do 14 dní sa vám ozveme a dohodneme si osobné stretnutie.
- Na osobnom stretnutí vám povieme detailné informácie o franšíze BB. Na základe vašich finančných možností a preferovanej lokality zvolíme najvhodnejší typ prevádzky.
- Ponúkneme vám možnosť stráviť deň v prevádzke a osobne sa stretnúť s našimi franšizantmi.
- V prípade, že splníte základné predpoklady možnej spolupráce s naším franšízovým konceptom, absolvujete rozhovor s majiteľom spoločnosti, pánom Petrom Cichoňom.
- Potvrdíme si vhodnú prevádzku.
- Uzatvorenie budúcej zmluvy, ktorej obsahom už bude zvolená prevádzka, kúpna cena a jej úhrada, opis adaptácie a predpokladaný termín odovzdania.
- Úhrada zálohy kúpnej ceny a vstupného poplatku.
- Nastúpenie do adaptačného procesu.
- Po dokončení riadnej adaptácie, vrátane všetkých povinných skúšok, dôjde k odovzdaniu prevádzky a začatie samotnej franšízovej spolupráce.
V BB máme dva zásadné piliere, ktorých sa držíme
Našou najväčšou devízou je záujem na prosperite a rozvoji franšizistu. Preto sa snažíme nastavovať franšízovú spoluprácu tak, aby sme značku spoločne posilňovali.
- K vašim peniazom sa správame tak, ako by to boli naše vlastné investície.
- Nákupné ceny sú transparentné.
Sme česká firma a rozumieme našim zákazníkom
Bageterie Boulevard (BB) je exprès gourmet koncept dizajnových reštaurácií rýchleho občerstvenia s ponukou čerstvých a zapečených bagiet, ako aj iných pochúťok, pripravovaných na objednávku zákazníka. Bagety tvoria hlavný sortiment značky. BB je výrazným protipólom amerických fastfoodových reťazcov, pretože vychádza z európskych základov gastronómie s odkazom predovšetkým na Francúzsko.
Značka BB dnes symbolizuje moderný európsky štýl života s dôrazom na kvalitu, čerstvosť a autenticitu surovín. Okrem stálej základnej ponuky zákazníkom približuje európské chute prostredníctvom svojho gurmánskeho Chef menu, Be Balanced a Specialité du Chef.
Zároveň má nezameniteľný dizajn a štýl komunikácie, charakterizovaný najmä vtipne navrhnutými novinovými výstrižkami, ktoré sa objavujú vo výzdobe reštaurácií, na produktových obaloch alebo v satirických článkoch na papierových prestieraniach.
BB vyhľadávajú nároční zákazníci, ktorí sa neuspokoja s ponukou tradičných fastfoodových reťazcov a hľadajú kvalitnejšie možnosti stravovania.
Sme česká rodinná značka s dlhoročnou tradíciou a silným zázemím spoločnosti Crocodille pod vedením jediného vlastníka, pána Petra Cichoně, ktorý úspešne podniká v odbore už viac ako 26 rokov.
TYPY REŠTAURACIÍ
BB sa vyznačuje variabilitou typov prevádzok. Pre naše potreby je rozdeľujeme na tri hlavné línie:
1. High street store
2. foodcourt
3. Drive
Kladieme dôraz na príjemné prostredie a kvalitné posedenie so štýlovou hudbou. Franšízista si môže vybrať, o aký typ prevádzky bude mať záujem.
 |
High street store
- Výmera: min. 100 m2
-
- Umiestnenie a štýl: na veľmi frekventovanom mieste, prízemie (možnosť poschodia), ideálne rohový, veľké výklady, širší vstup, nie príliš komplikovaný pôdorys, v meste s 50 000 + obyvateľmi.
-
- Priechodnosť: okolo prevádzky min. 8 - 10 000 ľudí denne. Dostatočná kapacita médií - voda, elektro, kanalizácia, možnosť vzduchotechniky.
|
Food court
- Výmera: min. 50 m2 (podľa špecifikácie nákupného centra) + sklady
-
- Umiestnenie a štýl: typizované jednotka nachádzajúca sa v obchodnom centre v rámci food courtu alebo roh fasády.
-
- Priechodnosť centrá: min. 10 000 ľudí denne
-
- Dostatočná kapacita médií: voda, elektro, kanalizácia, možnosť vzduchotechniky.
|
 |

|
Drive
- Výmera pozemku: min. 1 000 m2, samostatná budova od 250 m2
-
- Umiestnenie a štýl: budova (novostavba, čerpacia stanica, hotel, a pod.) alebo pozemok umiestnený samostatne alebo v rámci čerpacej stanice (aj existujúceho objektu), retail parku, na veľmi frekventovanom a strategickom mieste, väčšinou na okraji miest pri príjazdovej hlavnej komunikácie (križovatky, diaľnice, rýchlostné komunikácie, "výpadovky", parkoviská obchodných centier a pod.)
-
- Prejazdnosť: min. 15 000 áut denne
|
Financovanie a investície
Na účely vstupu do franšízového systému BB požadujeme, aby kandidát disponoval aj svojimi vlastnými finančnými prostriedkami, ktoré do podnikania vloží. Minimálna čiastka je 100.000 EUR. Vzhľadom na to, že orientačná cena prevádzky sa pohybuje od 200.000 EURvyššie, je možné, aby franšízista využil aj úverové financovanie. Pre tieto účely máme dohodnutú spoluprácu s poprednými bankami. Financovanie je však možné riešiť aj po vlastnej osi.
Investície, ktoré musí urobiť franšízista, rozdeľujeme do dvoch kategórií: prvotné a mesačné poplatky. Prvotné predstavujú počiatočné náklady pri zakúpení licencie a investovania do prevádzky. Mesačné poplatky sú tie, ktoré je potrebné v rámci použivania licencie BB uhradiť franšízorovi alebo preinvestovať.
PRVOTNÉ INVESTÍCIE
- Vstupný poplatok: 15 000 EUR
- Kaucia: 40 000 EUR
- Investície: Kúpna cena
- Školenie zamestnancov
- Prvotné náklady + rezerva
|
MESAČNÉ POPLATKY
- Franšízový poplatok: 6 % z čistej tržby
- Správa konceptu: 2 % z čistej tržby
- Lokálný marketing: 1 % z čistej tržby
- Národný marketing: 1 % z čistej tržby
- Fond modernizácie: 2 % z čistej tržby
|
PREVÁDZKOVÉ NÁKLADY
- Nájomné a energie
- Mzdové a personálné náklady
- Suroviny, obaly a logistika
- Marketing v rámci a v blízkosti reštaurácie
- IT a systémy
- Kontrolné mechanizmy reštaurácie
- Ostatné prevádzkové, režijné a finančné náklady
|
Sumy uvedené vyššie sú orentačné a odvíjajú sa od typu prevádzky.
Príbehy franšizantov

Václav Bečvář, franšízista
Franšízista Bageterie Boulevard:
- BB Zličín
- BB OC Borská Pole a DRIVE
- BB OC Olympia
- BB OC Plaza
- BB Rondel A DRIVE
- BB OC Central
|
VERÍM V SILU A ZÁZEMIE ZNAČKY, JEJ BUDÚCNOSŤ A KNOW-HOW.
Reštaurácie Bageterie Boulevard som poznal už predtým, ako zákazník. Pri svojich cestách do Prahy som nevynechal príležitosť sa v niektorej z nich zastaviť. Vždy tu na mňa dýchla atmosféra, ktorú som si zamiloval.
Otvoriť prvú franšízovú reštauráciu BB som bral ako veľkú výzvu a moje rozhodnutie bolo v duchu výroku Sigmunda Freuda: "V malých veciach sa spoľahni na rozum, vo veľkých ver srdcu."
A ja verím. Verím v silu a zázemie značky, jej budúcnosť a know-how, ktoré denne pri svojej práci využívam. Franšizing je však o obojstrannej spolupráci, v ktorej sú role vopred rozdelené.
Franšízor prináša vízie a rozvíja značku. My, franšízisti, vízie realizujeme a franšízorovi prinášame názory a potreby našich zákazníkov, s ktorými sme v každodennom kontakte. A práve spokojnosť zákazníkov je naším hlavným poslaním, ktoré nás spája.
|
PREDTÝM SOM PRACOVAL PRE MEDZINÁRODNÉ FIRMY. VĎAKA BB VŠAK SPRAVUJEM SVOJ VLASTNÝ BIZNIS.
Pracoval som ako manažér pre medzinárodné firmy bez priamych skúseností s podnikaním. Potom sa naskytla možnosť stať sa franšízistom Bageterie Boulevard. Koncept spoločnosti sa mi páčil, a tak som sa za veľkého nadšenia mojich detí, ktoré podnik milujú, a určitých obáv manželky, stal franšízistom.
Vlastný biznis ma vždy lákal. Na franšízingu sa mi páči, že za sebou mám veľkú značku s kvalitným know-how. Prebral som existujúcu prevádzku BB a teraz sa snažíme získavať nových zákazníkov a udržať tie existujúce. Na prvom mieste je kvalita servisu. Našou odmenou je spokojný pravidelný návštevník, ktorý nám odpustí aj nejakú tú menšiu chybičku.
Franšízing by som prirovnal ku športu. Hráte hru na presne vytýčenom ihrisku. To je však dostatočne veľké, aby ste na ňom mohol predviesť, čo viete.
|

Stanislav Novotný, franšízista
Franšízista Bageterie Boulevard:
- BB Arkády
- BB Eden
- BB Francouzská
- BB Thámova
|